Vrácení zboží a reklamace
Jak vrátit zásilku
Vrátit zakoupené zboží je snadné a pohodlné! Postupujte podle následujících kroků:
-
Připravte zásilku: Pečlivě zabalte zboží, které chcete vrátit, do původního obalu, abyste zajistili, že nedojde k poškození během přepravy. Nezapomeňte přiložit vyplněný FORMULÁŘ PRO VRACENÍ ZBOŽÍ.
-
Vyberte způsob vrácení: Zboží můžete vrátit prostřednictvím Zásilkovny. Na webových stránkách Zásilkovny najdete seznam výdejen, kde můžete zásilku odevzdat. Zajišťujeme jednoduchý a rychlý proces vrácení.
-
Odešlete zásilku: Jakmile máte vše připraveno, předejte zásilku na vybrané výdejně Zásilkovny. Při předání obsluze nezapomeňte nadiktovat vratkový kód, jehož číslo je 98917898. Ujistěte se, že jste si uschovali stvrzenku, která vám bude vydána, jako potvrzení o odeslání.
-
Sledujte stav vrácení: Po odeslání zásilky můžete sledovat její stav. Jakmile zásilka dorazí k nám, obdržíte potvrzení o jejím přijetí a zahájíme proces vrácení peněz.
-
Důležité informace: Zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho doručení. Ujistěte se, že je v původním stavu a nebylo použito, abychom mohli zajistit jeho další prodej.
Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete pomoc, neváhejte nás kontaktovat na obchod@zimy.cz. Naši pracovníci jsou připraveni vám pomoci a zodpovědět všechny vaše otázky. Děkujeme, že nakupujete u nás a těšíme se na vaši další návštěvu!